Frågor & svar
Här är några vanliga frågor och svar.
Du kan alltid kontakta oss via mejl: kontakt@caribby.se
Vi accepterar både Paypal och Klarna, där du också kan välja fakturabetalning med fördröjning eller delbetalning. Paypal är den internationellt mest väletablerade betalningsmetoden och alla dina kreditkort fungerar. Har du inget konto så registrerar du ett lätt på paypal.se eller i samband med din order och betalningen är säker.
Betalningen sker direkt när den betalningskanal du väljer har godkänt transaktionen.
Du får en orderbekräftelse till din angivna e-postadress. I e-postmeddelandet finns detaljer om din order och ett ordernummer. Behåll detta ordernummer ifall frågor skulle dyka upp och du behöver kontakta oss. När ordern skickas får du ytterligare ett e-postmeddelande om att paketet är på väg till dig.
Bekräftelsemejl genereras automatiskt i vårat system när ordern är lagd. Om du inte får något sådant har det sannolikt hindrats av ett spam-filter på din sida, så kolla skräpkorgen i din mejlkorg för att se om det ligger där. Var noggrann med att ange din e-post korrekt vid beställning så blir det sällan fel.
Vi är noga med att hålla lagerkvantiteterna uppdaterade så fel inte ska uppstå. Skulle det mot förmodan hända så ligger felet hos oss och den mänskliga faktorn och du blir direkt erbjuden att byta eller få pengarna tillbaka.
Vi tar hand om den omedelbart, en riktlinje är att den lämnar oss inom 1-3 dagar beroende på när den är lagd.
Kunden står för returkostnaden, även vid reklamation. Skicka returen till CARIBBY, Kumleskärsgatan 58, 421 58 VÄSTRA FRÖLUNDA.
